VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari

  • masa pelepasan:2024-04-14 13:56:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:600
  • Penerangan pantas:

    Volgograd,Therefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,VolgogradPengubah kuasa M,

Kandungan artikel

Therefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,VolgogradPengubah kuasa M,VolgogradPengubah jenis kering scb13-1250kva, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

VolgogradBetul sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

CampinasSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari



Pasukan pengubah kuasa

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

reformDalam keadaan biasa,VolgogradTanda pengubah kuasa jenis kering, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Dry type transformer factory


VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

tawaranShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Pembuat pengubah kuasa

VolgogradApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

VolgogradMaklumat produk lain
  • ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

    ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

  • HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

    HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

  • HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

    HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

  • VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

    VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

  • VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

    VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

  • VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

    VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

  • ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

    ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

  • Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

    Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

  • segera:Peringatan: Maklumat VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari memberi anda VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari oleh syarikat kami, perkhidmatan VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari. VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VolgogradPengubah penutup minyak 20 kVApakah fungsi dari, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!